HULMENSKÁ DESÍTKA

Běh - 10km

Již tradičně patřila jedna z lednových sobot hulínskému silničnímu běhu. Původně jsme měli mít na tomto závodě větší zastoupení z naší běžecké family, ale po všech peripetiích jsme nastoupily na startovní čáru nakonec jen já s Ivon. I když s myšlenkou odstoupení jsme si pohrávaly i my dvě ještě před odjezdem do Hulína. Letošní první pořádné mrazy s námi všemi totiž nějak zametly. Každopádně jsme s Ivošákem neprohloupily. Po předstartovní klasice, jak jsme na tom všichni špatně, jak jsme v objemových trénincích nebo naopak v žádném nejsme a jaké všemožné zdravotní potíže nás přepadly, je v 11hod. odstartováno a my se vydáváme na obrátkovou trať za Pravčice. Trať zůstává stejná jako minulý rok, takže víceméně všichni víme, co nás čeká. Ivon vyběhla s myšlenkou dostat se konečně pod 50min. a já tomu nechala volný průběh. Od startu jsem se držela skupinky našlapaného Ondry Němce, Oldy Jasenského a Pavla Horáka. Po dvou kilácích mi bylo jasné, že tempo s Oldou a Ondrou neudržím. Díky mému nachlazení jsem měla s  každým nadechnutím problém, v krku žiletky a z nosu teklo o 106. Nebylo to vončo a mezičas na půlce mi to i potvrdil. Doběhla jsem tedy Pavla a s ním doklopýtala do cíle. Obě půlky jsem běžela stejně, takže jsem věděla, že to pod 39 dneska nebude. Přesto vše spokojenost byla a to velká. GPS mi totiž naměřila o 100m více, tak těch 9s mě nakonec ani nemrzelo a navíc se mi podařilo překonat i traťový rekord. Dařilo se i Ivon a to hodně. Ta prolomila 50ti minutovou hranici a její čas 49:25 jí vynesl krásné páté místo v ženských, což jen potvrzuje její neustále se lepšící formu. Pořadí žen na bedně bylo jako přes kopírák z minulého roku, jen ty časy byly lepší. Druhou ženou byla pořád famózně běhající Jana Žaludková z Titan SC Zlín. Ta se taky protrápila se zimou a nachlazením, a tak nakonec s časem 40:33 byla spokojena. Třetí skončila s časem 42:43 Jarmila Palíšková SK Salix Grymov no a čtvrté místo brala veteránka Marie Hynštová z Vyškova časem 43:57. Traťový rekord padl i v mužích postaral se o něj Jakub Bajza z AK Kroměříž časem 32:07. Druhý Tomáš Blaha zaostal o necelých 30s a třetí místo obsadil Přemysl Žaludek z Titan SC Zlín v čase 33:45. Fantasticky si opět vedl Ondra Němec s Oldou. Jde vidět, že Ondrův běžecký návrat prospívá i Oldovi.

Že se jedná v Hulíně o běžeckou tradici, potvrdila účast rekordních 103 závodníků a to i přes mrazivé lednové počasí. Spousta známých, příjemné zázemí, všemi chválený gulášek a dva traťové rekordy, tak to byla letošní Hulmenská desítka.

A pak tu mám jedno poděkování. Tímto moc, ale mooc děkuji Jitce Stehlíkové. Mé dvorní fyzioterapeutce, která mě a můj pohybový aparát dává efektivně a neustále dohromady.

 

Výsledky celkově Hulmenska desitka_cil_celkem_2012.pdf (52 kB)

Fotky rudahvezdakm.rajce.idnes.cz/Hulmenska_10_-_28.01.2012/

 

Jana

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.