HULMENSKÁ DESÍTKA

Silniční běh 10km

Po více jak roce, jsem se rozhodla (teda nejen já) postavit na startovní čáru a znova tak přičichnout k závodní atmosféře z té druhé strany…z pozice závodníka. S Alešem jsme chtěli otestovat, jak na tom vlastně jsem a podle toho přizpůsobit i jarní přípravu na PIM. Dle mých odhadů jsem počítala s časem něco těsně pod 41minut. Přeci jenom sem se ještě nevzpamatovala z nepříjemného držkopádu z trailového běhu po Hostýnech a během roku u mě ubila taková ta dravá soutěživost s kterou sem do závodu vždy šla, takže závod byl pro mě jedno velké překvapení. Asi 500m po startu nás předběhla Jana Žaludková, která si tímhle tempem šla pro jasné vítězství a já již tady věděla, že v takovém tempu jít nemůžu. Na obrátku to byl trochu boj, i když takticky sem byla schovaná ve skupině běžců, kterou táhl Aleš, přesto byl pátý kilometr opravdu zlomový. Vítr se opřel do zad a citelně se běželo líp no a já se začala rozbíhat. Na mostě u Pravčic, sem dokonce i pomalu začala ukrajovat z náskoku Jany. Nějak mi ty zvlněné kopečky začly jít a dokonce i bavit. Dva kilometry do cíle už jsem jen litovala, že trať nebyla delší. Já budu opravdu marně hledat kladný vztah k těmto desetikilometrovým závodům. Podle tempa jsem tedy očekávala čas těsně pod 40min. Ovšem jaké bylo překvapení, když můj výsledný čas byl 39:17. Zmateně koukám na Aleše a jeho Garmin, který mi celou záhadu vysvětlil. Trať byla o cca 130m kratší, takže by to odpovídalo mému odhadu jít čistou desítku za 39:50. Takže i tak dost velká spokojenost.  Vzhledem k tomu, že jsme doma trénovali v početnějším složení, Hulín jsme ještě neopustili a počkali si na závod dětí, kde Rudou hvězdu zastupovaly další dvě reprezentantky Emma a Stella. Stella ovládla dívčí kategorii 3-5let, kde na 150m s přehledem zvítězila. Emma to měla krapet těžší v kategorii  6-7 let, kde na ní čekala opravdu ostřílená běžecká soupeřka a brala tedy krásné 2.místo.  Myslím, že trenér mohl být se svým dámským ansámblem plně spokojen, páč jsme si domů odváželi tři zasloužené medaile.

Výsledky

Stella - 1.místo

Emma - 2.místo

Jana - 2.místo

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.