Jesenický půlmaraton

 

Jesenický půlmaraton

Před pár lety jsem si slíbil, že se do Jeseníků na maraton vrátím a tak jsem se letos přihlásil. Pár dnů před startem jsem zvážil své možnosti a dospěl k závěru, že bude lepší si letos dát bohužel jen půlku.

Do Jeseníků jsem tentokrát nejel sám, ale vzal si s sebou i rodinku a přátele. Pojali jsme to výletově a celý víkend jsme strávili v Jeseníkách. Start půlmaratonu byl na Červenohorském sedle. Startovalo se v 11hod za velmi chladného a pošmourného počasí. Vzhledem k tomu, že jsem se noc před závodem moc dobře a dlouho nevyspal, cítil jsem se ráno hodně unaveně a z místního piva jsem měl střevní potíže.

Před startem jsem se těchto potíží snažil zbavit rumem a kofolou. To se jakš takš podařilo :)

Start závodu byl vyběhnutí sjezdovky, při kterém jsem na své potíže ihned zapomněl a rozjel jsem závod ve svém tempu.

Z Červenohorského sedla se běželo na Śvýcarnu, Ovčárnu, Petrovy kameny, Jelení studánku a končilo se na motorestu Skřítek. Celkem 22km.

Běželo se mi celkem dobře, kopce mi nedělají problémy, mám je rád. Na první občerstvovačce jsem si uvědomil, že mám žaludek celý na vodě, proto jsem celý závod občerstvovacích stanic nevyužil a  nic jsem nepil (asi málo rumu :).

Počasí bylo pro běh ideální. Mraky se roztrhaly, vylezlo slunce a bylo příjemných 20 stupňů.

Celá trať je pro mě super, až na závěrečný seběh ze Ztracených kamenů k motorestu – cca 4km.

Tento seběh je pro mě prostě příšerný.

Tak nějak jsem cítil, že bych mohl tento závod zaběhnout v čase něco kolem 2hodin. Dokonce jsem doufal, že by se to mohlo pod ty dvě hodiny podařit, tak jsem do seběhu dal vše.

Do cíle jsem doběhl v čase 2:00:14. Trochu to zamrzelo, ale z celkového pořadí jsem byl mile překvapen (38. z 415), takže výsledný dojem ze závodu byl perfektní.

Doufám, že se sem příští rok vrátím, ale již na celý maraton.

Miloš

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.