ROHÁLOVSKÁ DESÍTKA

Silniční běh 10km

Jak to tak někdy bývá, i matky na mateřské se občas rozhodnou si jít zazávodit, abychom zhodnotily, jak to s tím naším běháním s kočárem je, a jestli to má vůbec smysl J

Vydali jsme se tedy (já, sestra Eva a Miloš) na závody do Prusinovic, na tamní tradiční „Rohálovskou 10“ – letos 22. ročník.

Trasa tohoto závodu není nejjednodušší. Běží se kopcovitým terénem do Tučap a zpět. Proto jsem si ani nedávala nějaký časový limit, za jak dlouho bych chtěla doběhnout do cíle…jako ambice pod padesát pět tam byly….

Na start se postavilo více než 500 závodníků a nálada na startu byla famózní. Pozdravili jsme se s pár známými a závod byl odstartován. Bylo celkem teplo a nefoukalo, takže byly téměř ideální podmínky pro běh.

Po menší tlačenici na startu se závodní pole roztrhalo a já se snažila tak nějak běžet v tempu, ale tak, abych to nepřepálila.

Z kopců se mi běželo dobře, do kopců jsem klasicky trpěla, ale nevzdávala jsem to, a makala jsem ze všech sil. Dokonce jsem sem tam i nějakého zoufalce předběhla…J (protože když už předbíhám i já, tak to už je něco).

Do cíle jsem nakonec doběhla v čase 51:48 a byla jsem šťastná, že už je to za mnou. Minutu po mě doběhla i ségra, Miloš na nás čekal již v cíli s vynikajícím časem pod 43 minut.

Rychle jsme se převlékli a hurá na guláš a pivo. V tamním kulturáku o nás bylo perfektně postaráno. Dokonce velice milé překvapení a to, že jsem vyhrála v tombole krásnou tašku.

Co dodat? Závody mě bavily, měla jsem radost z času a výhry a taky se chci pro příště hecnout a dát desítku pod 50 minut.

Sportu zdar, Ivona.

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.