Hulmen 2015

Triatlon (0,35 km – 30 km – 6,3 km)

V sobotu 25.7.2015 se konal 12. ročník tradičního triatlonového závodu Hulmen a jelikož jsem si i já (Svoboš) vyzkoušel víkend před tím svůj první triatlon o Morkovského chlapa, nenechal jsem se dlouho přemlouvat a spolu s Milošem jsem vyrazil do Hulína, abych i tuto metu zdolal.Vyrazili jsme ráno na kolech, abychom se před závodem trochu protáhli. Předpoveď hlásila, že bude příjemných 25 stupňů s vysokou pravděpodobností deště během závodu.Ten se naštěsí nekonal. Větší starosti nám dělal vítr. Registraci jsme stihli v průběhu týdne, takže jsme se mohli v klidu soustředit na závod a samozřejmě nám zůstal čas pokecat se spoustou zámých, co buď přijeli taky závodit nebo se jenom podívat. Za Rudou hvězdu se na start ještě postavili Olda Jasenský a Hanka Kocourková. Startoval jsem hned po Milošovi. Plavecká část proběhla vcelku bez problémů, tak jak jsem očekával a mohl jsem vyrazit na kolo. To už mi Miloš sazmozřejmě ujížděl v dálce. Trať se jede na dvě kola s křížením v Pravčicích. Je  30 kilometrů dlouhá, vesměs rovinatá s občasným menším převýšením. Ale nic, co by se nedalo zvládnout. A tak jak jsme si říkali před závodem, největším problémem byl již zmiňovaný vítr. Ten se točil, tak krásně, že mi snad ani chvilku nefoukalo do zad. To mě teda hodně vyčerpávalo. Po cyklistické části následovali 3 kolečka běhu kolem parku. Každé má cca 2 kilometry. Prakticky rovinka. Ale jelikož jsem byl už docela vyřízenej z kola, tak i tato část mi dávala hodně zabrat a už jsem se těšil až proběhnu cílem. Navíc mě chytli křeče to obou stehen. Ale zvládl jsem to a cílem jsem proběhl v čase 1:55:25. To už byl Miloš samozřejmě v cíli dávno přede mnou a vychutnával si orosené pivo!

Výsledky RH:

Miloš Dorazil: 1:33:22

Oldřich Jasenský: 1:49:05

Milan Svobodník: 1:55:25

Hana Kocourková: 1:59:36

Musíme se Vám, ale pochlubit ještě s jednou věci. Během občerstvení, které samozřejmě následovalo po závodě, se nám podařil jeden husarský kousek. Nalanařili jsme dva nové členy do Rudé hvězdy. Doufejme, že nevyměknou. Jedná se o Báru Topičovou, která skončila jako čtvrtá žena v kategorii a jistě má pod naší vlajkou na to, aby stála brzo na bedně. A jako druhého se nám podařilo získat do svých barev Karla Mikuláše, který je dnes již ostřílenou ikonu mezi triatlety.

Takže velké díky za organizátorům za závod a už se těšíme na další ročník.

Svoboš

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.