Olympijský triatlon Hulín 2015

Olympijský triatlon Hulín – 1,5km-40km-10km

Protože jsem nemohl závodit na našich závodech (Kromplmen), tak jsem se rozhodl, že si pojedu zazávodit do Hulína na „0. ročník Olympijského triatlonu v Hulíně“, který pořádali naši kamarádi Rosťa Burda a spol.

Oproti předchozím dnům se výrazně ochladilo, takže se mi v sobotu ráno moc nechtělo.

Hecnul jsem se a vyrazil do Hulína na kole. Za Rudou hvězdu se bohužel nikdo jiný nehecnul.

Při příjezdu na hulínský koupák jsem se zaregistroval a získal číslo 14, takže jsem byl v první rozplavbě, což bylo dobře, alespoň jsem nemusel čekat cca 30minut na druhou rozplavbu.

Celkem se do Hulína sjelo 33 závodníků a 6 štafet, což bylo poměrně slušné na 0-tý ročník a chladné počasí.

Závod byl odstartován něco málo po deváté hodině, voda byla celkem teplá. Jako jeden z mála jsem neměl neoprén, ale to mě neodradilo :)

Po klasickém výkonu v bazénu jsem vylézal z vody po cca 33 minutách. Nevěděl jsem, jak se mám na cyklistickou část obléci, protože jsem očekával, že mi bude zima, ale nakonec jsem zvolil dobrou variantu oblečení, takže jsem byl spokojený. Na kole se jelo do Otrokovic, odsud zpět do Záhlinic, zde byla otočka, zpět do Otrokovic a zpět do Hulína.

První kolo do Otrokovic a Záhlinic jsem jel sám, foukal mírný vítr. Myslel jsem ale, že zdechnu, protože letos nemám na kole najetého vůbec nic. Na štěstí mě v Záhlinicích sjela silná skupinka závodníků, ke které jsem se přidal. Nakonec jsem do Hulína dojel v celkem slušném čase.

Běžeckou část tvořilo pět okruhů Hulínem. První kolo běhu pro mě bylo celkem utrpení. Měl jsem úplně ztvrdlé nohy z kola. Postupem času jsem se však začal rozbíhat a bylo to lepší a lepší.

Do cíle jsem se dostal v celkem dobré náladě a pohodě.

Závod byl vydařený nejen po organizační stránce, ale spolupracovalo i počasí, takže už se těším na příští ročník.

Čas: 2:26:50

Zdar Miloš.

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.