Černohorský soudek

Běh - 10km

Dne 31.03.2012 – v sobotu, jsme se já a Miloš vydali na závody do Brna. Jednalo se o poslední závod „Brněnského běžeckého poháru“ nazvaný „Černohorský soudek“.

Po příjezdu k brněnské přehradě kupodivu nepršelo, tak jsme se zaregistrovali na závod na 10km a šli na start. Nevím čí vinou, ale informaci o tom, že závod není po rovince jsem zjistila asi půl hodiny před startem, tak jsem trochu znejistěla. Nicméně zkusit se má všechno, a tak jsme v 11:15 po odstartování závodu vyběhli ještě s ostatními asi 150 běžci do místních kopců. Běželo se po asfaltové silnici 5km do kopce a pak zase dolů. No na kopce nejsem vůbec zvyklá, takže jsem zatla zuby a snažila se v jakš takš tempu běžet stále dál a dál…Musím se přiznat, že chvílemi jsem i trochu zuřila, protože ten kopec prostě neměl konce. Ještě k tomu zde nebyly vyznačeny odběhnuté kilometry, takže jsem se orientovala jen dle svých hodinek. To ovšem také nemělo význam, protože do kopce jsem běžela podstatně pomaleji než po rovině, a spíš jsem čekala, až konečně poběží někdo do protisměru, protože to značilo blížící se obrátku. Jakmile proti mě běžel Milda, tušila jsem, že otočka už nebude daleko…no běžela jsem ještě asi „kilometr“ a s radostí se vydala na zpáteční cestu z kopce. To mi totiž jde – pustila jsem to dolů a dokonce i předběhla pár lidí J. Cestu zpět jsem měla snad o 6 minut rychlejší, než tu do kopce.

Nakonec jsem to dala s časem 53:40 (tentokrát mi ambice odběhnout to pod 50min. opravdu nevyšly) a byla celkově 5. žena. Miloškovi se také neběželo špatně – doběhl v čase 43:54 a skončil celkově na 43. místě.

Výsledky zde.

 

Ve finále to byl příjemný závod a rozhodně nelituji.
Ještě jsme si zde oba stihli koupit nové běžecké boty a jeli jsme do víru velkoměsta navštívit několik našich dobrých kamarádů. Na Brno tedy velice rádi vzpomínáme a na příští rok ty kopce pořádně natrénuju!

 

Ivona

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.