Hulmen

Triatlon (0,45-33-6)

Bylo jasné, že se tohoto kultovního závodu členové Rudé hvězdy zúčastní.

Nastoupili jsme v sestavě já (Miloš), Jana a Broňa.

Již ráno bylo evidentní, že krásné počasí a vysoké teploty přilákají velký počet startujících, což se potvrdilo rekordní účastí 187 závodníků.

Jsem rád, že jsem startoval relativně brzo a tak se vyhnul těm největším pařákům.

Plavání i běh byly totožné s předchozími lety, tudíž mě nemohlo v těchto disciplínách nic překvapit. Pozměněno bylo pouze kolo, kde se letos jely dva okruhy po relativní rovině. Tato trasa se mi moc nelíbila, preferuji předchozí verzi přes Pacetluky atd…

Vím však, že to tak bylo z důvodu lepší organizace. Takže nemám výtek.

Se svým výsledkem jsem spokojen. Do cíle jsem dorazil v poměrně slušném čase 1:34:57.

Naší člence Janě se opět povedla bedna – skončila 1. ve své kategorii a z žen byla celkově druhá. Gratulujeme.

Náš třetí reprezentant Bronislav si taky nevedl špatně – v pořádku doběhl do cíle a zdaleka nebyl poslední.

Organizace byla opět skvělá, po závodě probíhala tradiční družba s kamarády z Hulína. Těšíme se příští rok na viděnou.

Miloš

Výsledky

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.