Hulmen

Po výborném tréninku minulý týden v Morkovicích jsem se rozhodl, že půjdu závodit klasicky i do Hulína na triatlon „Hulmen“. Letos pořádali Aspoťáci již 11. ročník..

Oproti loňským ročníkům jsem z Kroměříže vyjížděl bohužel sám. Nakonec jsem byl mile překvapen a za Ruďáky se nás na start postavily celkem 4 borci a borky (Já, Olda, Hanka a Veronika).

Měl jsem startovní číslo 88, takže jsem startoval někdy kolem desáté. Systém startu byl stejný jako loni, takže jakmile doplaval závodník, hned místo něho do dráhy nastupoval další, takže to pěkně odsejpalo.

Startoval jsem těsně za Burkami, což pro mě nakonec byla výhra, jelikož jsme s Kačou (jednou z nich) na kole vytvořili skvělé duo a dojeli společně (na rozdíl od Tomáše N., který nám něco slíbil) do cíle kola.

Při běhu jsem se cítil na rozdíl od Morkovic celkem dobře, takže jsem v klidu doběhl do cíle s časem 1:36min…

Na trati běhu bylo super osvěžení stříkající vodou, což v tom vedru uvítal snad každý. Letos se počasíčko opět vydařilo.

Po doběhu klasicky výborný řízek, organizace super, pivo teklo proudem a výborná nálada byla znát na všech zúčastněných i divácích.. Příští rok se těším zas. Čau, Miloš

 

Miloš Dorazil – 1:36:03

Oldřich Jasenský – 1:47:34

Hana Kocourková – 1:57:26

Veronika Šrotířová – 2:05:16

Výsledky

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.