HULMEN 2011

Triatlon -  450m plavání, 33km kolo, 6km běh

Silné zastoupení našeho oddílu v kategorii žen, tak to byl již tradiční triatlon v Hulíně pod názvem Hulmen. Samozřejmě nesmíme opomenout našeho zatím jediného zástupce silného pohlaví při letošních triatlonech Milisa. Do Huléna klasicky kolmo a ve velkém. Letošní ročník nesl jistou změnu v rozplavbách a to tu, že včasně zaregistrované ženy, byly všechny zařazeny do druhé rozplavby. Takže Lucka, já a Ivon jsme startovaly z jedné lajny, pouze Eva byla v jedné z posledních rozplaveb. Plavání dopadlo dle očekávání. První z vody já, druhá Jana Žaludková a třetí Lucka. Náskok po depu nad Janou už nebyl tak markantní, takže před Záhlinicemi mě tato famózně jezdící mamina již předjížděla a tento náskok si pak udržela až do konce závodu. Cyklistická část mi letos vůbec, ale vůbec nesedla. Nejelo se mi absolutně dobře, vítr funěl do tlamičky snad pořád a ani provoz na silnici mezi Otrokovicemi a Hulínem nebyl nejslabší. Tiše jsem jen záviděla skupinkám cyklistů, jedoucích v balíku naproti mě. Takže do depa jsem vjížděla celkově třetí ještě za Lucií Javorovou a v těsném závěsu za mnou hned Andrea Dermeková.  Na běh se mi nešlo lehce, protože kolo mi vzalo dost sil. Každopádně jsem si byla o trochu jistější než v Morkovicích, jelikož jsem měla již za sebou několik běžeckých tréninků a nebylo to tak na ostro, jako před týdnem. Hned na začátku se mi podařilo uběhnout slovenské závodnici a v druhém kole předběhnout i Lucii Javorovou, na Janu Žaludkovou to ovšem nestačilo. První tři místa byla tedy rozhodnuta. No a další hvězdy si nevedly o nic hůře. Lucka parádně zaplavala a ještě líp zajela na kole, ale před během jí dostala větší krizovka a své místo přenechala oddílové kolegyni Ivoně. Ta se od minulých ročníků výrazně zlepšila na kole i v běhu. Evka si prubla svůj první triatlon v životě a musíme říct, že ho zvládla velmi dobře. No a samozřejmě Miloš, který nezklamal a i v celkovém pořadí pěkně zabojoval. Takže jen tak dále Rudá hvězdo! Velice si ceníme i účasti našeho nemocného kulturního referenta, ale příště by bylo již na čase zaujmout i startovní pozici Broňas!

 

A tady náš hvězdný tým zleva Jana, Eva, Lucie, Ivon a v pozadí Miloš

 

A tady členové, příznivci a fanoušci Rudé hvězdy

 

Miloš      1:33:35                  33. místo celkově, 17. v kategorii M2

Jana       1:37:52                  53. místo celkově, 1. v kategorii Z1

Ivona       1:53:02                 124. místo celkově, 8. v kategorii Z1

Lucka     1:57:30                 136. místo celkově, 9. V kategorii Z1

Eva         2:09:10                 159. místo celkově, 16 v kategorii Z1

 A první flek prohozen z Morkovic s Luckou Javorovou v kategorii Z1

1. Jana Dorazilová 1:37:52

2.Lucie Javorová 1:40:05

3. Katka Sedláčková 1:42:31

 

Sesmolila Jana

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.