KRÁLOVSKÝ TRIATLON 2011

Triatlon 500m plavání, 33km kolo, 6km běh

Již třetí rok za naší účasti na triatlonu v Majetíně. Vzhledem k tomu, že start je vždy v odpoledních hodinách, rozhodli jsme se opět vyrazit na místo dění cyklisticky. Sraz byl ve 12 a čekalo nás rovinatých 30km pohodovým tempem do Majetína. Za Rudou hvězdu byla účast až překvapující a mužské osazenstvo poprvé letos v převaze. Olda si jel vychutnat svůj první triatlon ve své sportovní kariéře. Bronislav již zkušený triatlet, ovšem v letošní sezóně ve svém premiérovém startu a pak klasika…Milis, Ivon a já. Letos nám nechyběl ani doprovod v podání Radka s malou Klárkou. Start byl v nedaleké pískovně, kde bylo i první depo. Bohužel po předchozích deštivých dnech se z depa stalo kvalitní bahniště. To ovšem nebránilo tomu, aby bylo ve 14.00 hromadně odstartováno a 155 triatletů se vrhlo do chladných vod. Na hromadné starty jsem zvyklá a nikdy jsem s nimi neměla problém, ale tento letošní královský se mi fakt nevydařil. Nevím, kde se stala chyba, ale prvních 200 metrů jsem bojovala sama se sebou. Komiksově by to znělo, žbluňk, plesk, gloo, plesk, grrr…neustále mě někdo bral po hlavě, za plavky, či noze. Takže nádechy na tři jsem vzdala a plavala co tempo to nádech na jednu stranu a do přeběhu po ostrůvku se nemohla vzpamatovat. Zpáteční trať už byla příjemnější, ale i tak jsem zaplavala nejhůř v letošním roce. To jsem také zjistila hned na břehu, kdy jsem jen zahlédla již odjíždějícího Jardu Zdráhala. Cyklistika je mírně kopcovitá a hned na začátku mé nejslabší disciplíny jsem zjistila, že na tom nejsem fakt dobře. Začalo se ozývat koleno i žaludek. Milis mě předjel již nečekaně brzy, což bylo i v důsledku mizerného plavání. A mě jen míjely balíky a balíky cyklistů a já se jen toužebně dívala za vyšvihanými zadky mizejících cyklistů. Absolutně jsem se nemohla chytnout, takže celých 33km si zajela v sólo jízdě. Po srovnání z minulého roku jsem měla skluz přes 4min. před během…děs. Tři okruhy po dvou kilometrových kolech kolem koupaliště jsem si již celkem vychutnávala a stahovala, co se dalo, ale na absolutní prvenství, jako minulé roky se mi již nepodařilo zaútočit. V cíli již vysedával Milis, kterému se opět pěkně dařilo. No jeho každodenní dojíždění do Otrokovic má přeci něco do sebe. Asi po osmi minutách dorazil i Olda, který si užil svůj první triatlon v životě a myslím, že může být naprosto spokojený. Pokud se trochu opře do kola, bude mít slušně nakročené do příštích ročníků. Další doběhla Ivon, která se s tratí, počasím i kiláky před závodem poprala na jedničku a naší hvězdnou sestavu uzavíral Broňa, který po celoroční absenci jakéhokoliv triatlonu pomalu zjišťoval, že je to sport o dvou přechodech a třech disciplínách. Takže všichni nějak tak více či méně spokojení, že Majetín je za námi. Na zpáteční cestu jsme se občerstvili pečeným prasetem a těstovinami a čekali na pestrou tombolu a vyhlášení. Jaké bylo ovšem mé překvapení, když novou kategorii Z2 do které jsem spadala, vyhrála jiná závodnice. Následná reklamace ukázala, že jsem byla zařazena do kategorie muži…taky dobrý. Nový ceremoniál a posunutí výherních tašek ovládl sice trochu zmatek, ale já ten pohár za první místo do vitríny chtěla. Po dlouhé době to byl totiž závod, který bolel.

 

Miloš               1:32:25                       42.místo celkově, 20.v kategorii M30

Jana                1:35:36                       55.místo celkově, 1. v kategorii Z2

Olda                1:43:58                       85.místo celkově, 19. v kategorii M18

Ivona               1:51:56                       114.místo celkově, 6. v kategorii Z1

Bronislav         2:02:19                       130.místo celkově,  45. v kategorii M30

 

Ivoš a Miloš po doběhu

 

Letos těžce vybojované první místo v kategorii Z2

 

A mám ho

 

 

by Jana

 

 

 

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.