Královský triatlon Majetín

Triatlon ( 0,5-33-6)

Minulou sobotu, jsem se vydal jako jediný z našeho oddílu na triatlon do Majetína. Jednak kvůli nostalgické vzpomínce, kdy jsem loni na tomto závodě vstoupil mezi triatlonovou společnost. Jednak z důvodu posledního testu před nadcházející Hostýnskou osmou.

Závod byl oproti loňskému roku měřen čipy, což přivítali všichni. Odpolední start na štěrkovně je už klasikou, a tak po vložení kol do prvního depa stylem: kdo dřív přijde, bude mít kolo blíž, nikoho nepřekvapil. Příjemná teplota vody, a tak přesně ve 14:00 start kolmým směrem na ostrůvek, jeho přeběh a zase rychle do vody. Plavání ubíhalo rychle asi i proto, že při zpáteční cestě jsem bojoval s jedním strejdou, který mě stále chytal za nohu. Asi nemohl pochopit, že jsem prsama rychlejší než on kraulem a tak to byl pravý boj. Přesně, jak loni vykládala Jana o tom, jak se bojuje ve špičce. Jenže ona plavala v první desítce a já v první stovce…

Rychle do depa a na kolo. Trať byla stejná jako v loňském roce, jen v jedné obci byla malá objížďka kvůli opravám silnice. Bohužel na stíhací jízdu Miloše z loňského roku jsem nenavázal a tak jsem spíše bojoval sám se sebou. Jediná nepříjemnost přišla ve druhém depu. To už bylo na koupališti a všichni měli své místo označeno startovním číslem. Když jsem se “dořítil“ k tomu svému, tak na něm bylo z obou stran asi šest kol. Proto jsem popoběhl i s kolem o řadu dál v domnění, že jsem ve špatné uličce a nebyl. Tak zase zpět, opřít kolo, odskládat cizí kola, uložit své a najít jednu odkopnutou tenisku. No a konečně jsem mohl vyběhnout.

Tři dvoukilometrové okruhy byla už pohoda. V prvním jsem sice začal velmi pomalu a řešil v hlavě depo, ve kterém jsem nakonec byl třetí nejpomalejší celkově. Druhé a třetí už ale šlo dobře a mohl jsem si vychutnat cíl, který byl letos velmi chytře umístěn až na konci občerstvovací a společenské zóny, která je vždy před hlavním pódiem. A tak jsem si užil ještě jedno proběhnutí mezi bouřícím davem. Nakonec jsem Královský triatlon v Majetíně absolvoval celkově o čtrnáct sekund rychleji než loni a o čtyři příčky hůře, tedy na 89. místě.

Kvalitní občerstvení v cíli, pár temp na zchlazení v koupališti a při vyhlašování dobrý guláš s kofolou a v hlavě příslib, že příští rok opět!

 

Olda

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.