Kroměřížský 1/2maraton a 1/4maraton

Po roce se mi poštěstilo a i já se mohla zúčastnit v roli závodníka domácího závodu. Sice jsem ještě v týdnu zvažovala, jestli nejít jenom ¼, ale nejsem z cukru a v pátek se rozhodla pro distanci půlmaratonu. Že to nebude žádna hitparáda jsem věděla již před startem. Měsíční absolutní běžecká siesta po zranění na H8 se musela někde projevit, každopádně začít se někde musí a já si pro to vybrala krásně rovinatou domácí trať, kde znám doslova každý metr. V 10 hod. za hodně chladného počasí vybíhá 64 odvážlivců do prvního kola. Do pátého kilometru se držím ve svém standardním1/2maratonském tempu, ale od 6.kilometru je mi jasné, že to v takovém stylu neudržím a navíc se začínají ozývat mé ještě nedohojené bolístky. Naštěstí mě dobíhá oddílový kolega Olda s kterým už celkem v pohodě dobíhám první kolo. Olda mně ještě povzbuzuje po 13.kilometr a od tama mi začíná mé trápení. Nohy těžknou, mysl vadne, začíná být vedro, a tak alespoň kontroluji přesně změřenou trať, protože klesající průměrné tempo mě na hodinkách opravdu pozorovat nebaví. Na zpáteční cestě na točně v Trávnických zahrádkách na mě čeká opět Olda. Celkem slušná morální podpora, a tak sílou vůle doklopýtám nakonec i do cíle v čase 1:28:49. Čas je u mě spíše podprůměrný, ale skrze mé nucené běžecké prázdninování jsem nakonec spokojená. Za mnou v čase 1:38:58 dobíhá Miloš, který si své běžecké prázdniny užíval rovného půl roku, takže o radosti z běhání u dnešního závodu nemůže být řeč. Za to oddíloví čtvrtkaři si to dneska pěkně užívali. Olda běžel v rámci tréninku na Košický maraton a s časem 0:43:15 je spokojen a další spokojenost byla i u Andrese, který si premiérově vyzkoušel takto dlouhý běh a nakonec se mu i podařilo doběhnout v čase 59:00 tedy těsně pod hodinu.

Naším cílem bylo zkusit, jaký ohlas mají tyto dvě distance v Kroměříži a jelikož máme kladné reakce, zřejmě v této tradici budeme pokračovat. Tímto se taky omlouváme za menší nedostatky během závodu. Pokud se na někoho nedostalo občerstvení na 15.km, slibujeme, že na Čertovském běhu si ho užije čertovsky. Každopádně všem závodícím i fandícím děkujeme za účast i podporu. V dnešní době není lehké najít odvahu, čas a finance na takové závody, o to více nás těší Vaše spokojenost.

1. Jana Dorazilová

2. Jitka Stehlíková

3.Jaroslava Ślahařová

A kromě vítězných žen v kategorii Z1 jistě za povšimnutí stojí i NAŠE nová, krásná bedna :-)

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.