KROMPLMEN 2012

Za chladného, pošmourného sobotního odpoledne, kdy by člověk raději zalezl někam hluboko pod peřinu, byl ve 14:00 odstartován první ročník triatlonového závodu Kromplmen. Závodníků se sešlo přesně 66 a ne jakých, dle jmen bylo jasno, že to bude opravdu závod rychlý. Po výstřelu se vrháme do chladných vod místního Bagráku. Prvotní šok je překonán a já se snažím nalézt místo pro nerušenou plavbu, ale to se mi nějak nedaří. Docela dost plavců využilo povolených neoprenů i na tak krátkou trať, a tak se plácám, jak jen to jde k první bojce, tam se závodní pole začíná trhat a já již ve svém nerušeném tempu doplavu v první desítce k depu. Po oběhnutí kužele a rychlého obutí, drapnu kolo a vydávám se za svým dobrodružstvím na kole. Vím, že to letos bude trochu bolet, už jen kvůli větru, který nemilosrdně ztěžuje trať a taky kvůli mojí lenosti, kdy na cyklistické tréninky nějak nebyla chuť ani čas. A tak mě předjíždí jeden vyšvihaný zadek za druhým a já se alespoň kochám a užívám si to. Vím, že jízdu v háku můžu využít až od Kvasic, kde trať není tak kopcovitá a kde by se dalo i někoho chytnout. Ovšem na Tabarkách mě sjede Miloš, ale překvapivě neujíždí, a tak za sourozenecké spolupráce sním jedu až do Trávníku, kde mu nakonec ujíždím já. Poslední  4km si tedy vychutnávám sama s větrem v čumáku a z kola slézám celkem ubitá, ale dobře si vědoma, že běh je pro mě už jen opravdu příjemná oddechovka, a tak z depa vybíhám ve velkém stylu. Běží se mi nádherně, žádné slunko, žádný pečák…prostě ideál běžecké podmínky. A tak to těm vyšvihaným zadkům oplácím a předbíhám, co se dá, až mě začíná mrzet, že běh je tak krátký.  Vzhledem k obrátkové běžecké trati, můžu pozorovat dění mezi těmi nejlepšími. Dle předpokladů jako první dobíhá Jirka Klíma z CK Penap Přerov v čase 01:17:17. Za ním si vybojoval při běhu druhou příčku Přema Žaludek z Titan SC Zlín v čase 01:18:12 a bronzové místo bral Luděk Blinka z Cyklo MXM Hulín v čase 01:18:49.

Já v posledních 300m dobíhám Jardu z Oseka a společně dobíháme do cíle. Cílový čas 1:33:16 a můj první a zároveň poslední letošní triatlon za mnou. V cíli meloun, rozhovor s komentátorem a horká sprcha, která fakt dnes bodla.  Další doběhnutou ženou v celkovém pořadí je Leňa Vondrušková z V+P Chropyně v čase 01:40:12 a celkově třetí skončila Veronika Kusyová z Brna v čase 01:44:09.

Reprezentovat Hvězdu by nás chtělo samozřejmě na domácích závodech víc, ale funkce byly pečlivě vybrány a dalším vyvoleným reprezentantem byl letos netrénovaný Miloš, který dojel celkově na 35.místě v čase 01:40:06. Těsně za ním na 39.místě doběhl Olda v čase 01:42:56.

Co k samotnému závodu závěrem. Od nultého ročníku jsme se pokusili vychytat veškeré nedostatky z minulého roku. Upravili jsme depo, aby nebyl nikdo zvýhodňován u žádné distance. Pokusili jsme se udělat cyklistickou trať přehlednou a bezpečnou. Běh se od minulého ročníku prodloužil na skutečných 6km  a celé zázemí okořenili výborným komentátorem celé akce. Jsme rádi, že se akce líbila, že se hlavně nikomu nic závažného nestalo a věříme, že nám zachováte přízeň i na dalších našich sportovních akcích.

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.