MEMORIÁL MUDr. JOSEFA PODMOLÍKA V 1/2 MARATONU

Běh - 21,0975km

Již po druhé jsem se octla na půlmaratonu v Otrokovicích. Minulý rok jsem zvládla vyhrát a zajistit si tenkrát svůj druhý nejrychlejší čas na půlce, i když to bylo hodně těžké (modří vědí). Letos jsem jela obhajovat a někde ve skrytu duše doufala, že i zlepšovat. Z propozic jsem věděla o změně trasy, která byla opět na okruhy, ale pouze podél Moravy. Po položení kytice na startovní čáru vybíháme na náběh vedoucí kolem startoviště a pak již jen 7 plných okruhů k přístavišti a zpět. Trať je parádně rovinatá a sedm koleček mi vůbec nevadí. I když pro takovou blondýnu to může být někdy i maturita. Samozřejmě již před startem jsem od některých na toto úskalí upozorněna a dotazována jestli to zvládnu (červení vědí). Se mnou na start se postavil Milis, Tomáš Neradil, Tomáš Lovas, Libor Šrotíř, Karel Černoch a vůbec spousta dalších známých tvářích. A jak to všechno dopadlo? První kolo s náběhem jsem se nechala vyprovokovat Jančou Žaludkovou, která nasadila ostré tempo a běžely je pospolu. Ve druhém kole ovšem začala ztrácet a já se takticky přidala ke skupině, která běžela přede mnou a jejich tempo akceptovala do 4. okruhu, což bylo velmi příjemné, páč dle mého očekávání, podél Moravy funělo do ksichtíku. No a poslední tři kola si to již vychutnávala v sólo běhu. Pocitově se mi běželo velmi dobře, trať byla taky fajn, navíc jsem měla pod kontrolou pozici, protože Janča se s přibývajícími koly propadala. Ke všemu jsem házela očko na famózně běžícího Toma Neradila, který si dlouho držel prvenství. I Miloš běžel suprově a zároveň si i udržoval solidní tempo po jednotlivých okruzích, což mu nakonec vyneslo pěkné 14.místo v kategorii. O to větší bylo ovšem mé rozčarování nad výsledným časem. Myslela jsem, že to bude teda lepší. No dávám sprchu, pokec s Jančou, které vyšlo zmiňované druhé místo a rozhovor s místním moderátorem. Až u vyhlášení výsledku zjišťuji, že nespokojená s časem nejsem sama. Lehké i větší zklamání prožívali všichni, kromě jediného vyhlášeného. Takže nová super rychle vyhlížející trať, zas tak obr rychlá nakonec nebyla. Přesto vše si odnáším obálku, presentíky a dobrý pocit, že se mi dnes běželo fajnově a bezbolestně. Tímto ještě musíme poděkovat holkám konkrétně, Leňi, Ivon a Verči za super fotodokumentaci, hodně slyšící fandění a celkovou podporu, kterou nám všem hodně pomohly.  Takže za rok opět znova! Trať netrať, tento závod má totiž parádní atmosféru, hodně dobrého komentátora a fajn lidi kolem sebe a to se nesmí vynechat.

Závěry jsem se naučila nedělat, ale jeden bych nakonec měla. Je to marné, nejsem běžkyně na kratší vzdálenosti jak maraton. Pocity i časy tomu nasvědčují. Bohužel, ale bez nich to dál a výš nejde. Mně samotné vadí pouze fakt, že když se začnu rozebíhat a cítit se fajn, zvoní poslední kolo, tak jako dneska. Takže cíl, nad kterým začínám čím dál tím víc přemýšlet je jasný, ovšem ten nezáleží pouze na mé odhodlanosti, ale především na mém zdraví…

Jana Dorazilová        1:29:37            13.místo celkově, 1.místo kategorie Z39

Miloš Dorazil            1:40:01            27.místo celkově, 14.místo kategorie M39

 

a tady je to černé na bílém otrokovice-pulmaraton.xlsx (49,3 kB)

 

a tady barevné v barevném a další fotky ve fotogalerii

1.místo    Jana Dorazilová        1:29:37

2.místo    Jana Žaludková         1:39:40

3.místo    Ladislava Straková    1:44:07

 

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.