Morkovské chlap

Letos můj první triatlon – absolutně bez přípravy. Jelikož se jedná o krátké vzdálenosti, přežil jsem tento závod bez větších újem na zdraví. Výborné na tomto závodě bylo to, že prezentace byla částečně i v pátek, což urychlilo nejen dlouhé čekání v sobotu ráno, ale znamenalo to i delší spánek v sobotu.

Věděl jsem podle start. čísla, kdy zhruba budu startovat, takže jsem do Morkovic dojel přesně na čas (cca 10 min. před startem). Rychle jsem si nechal napsat startovní číslo, pozdravil se s oddílovým kolegou Henrym a mohlo se jít na věc.

Plavání je pro mne vždy utrpení, takže jsem si od toho nic nesliboval, ale dopadlo to dobře – neutopil jsem se.

Zato kolo, které bývalo oblíbenou disciplínou jsem si pěkně protrpěl. Bylo vidět, že opravdu nemám najeté žádné kilometry, takže jsem se hodně trápil. Když se přede mnou zjevil „Kleštěnec“ myslel jsem, že půjdu pěšky.

Ve finále jsem to zvládl, a dojel jsem na koupák v pořádku. Běh byl hrůza, protože bylo veliké vedro a já už jsem nemohl. Nakonec jsem byl mile překvapen, když jsem dorazil do cíle v čase cca 1:13 minut, což bylo nad moje očekávání, protože jsem si dal cíl pod 1:20.

Je vidět, že krátký triatlon je mezi veřejností nejoblíbenější v kraji. Na start se postavilo 257 závodníků. Počasí bylo nádherné, možná až moc teplé. Organizace super. Palec nahoru.

Miloš.

 

Jindřich Hanzlík – 1:33:40

Miloš Dorazil – 1:13:08

Výsledky

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.