MORKOVSKÉ CHLAP 2011

Triatlon - 200m plavání, 20km kolo, 5km běh

 

Pro zahájení letošní triatlonové sezóny jsem zvolila nejnavštěvovanější lidový triatlon v okrese a tím jest Morkovské chlap v Morkovicích. Pro účast se rozhodli i další členové našeho rudého týmu a tím byl Miloš a Ivona. Ivošák byla v mírné výhodě, protože letos měla triatlonovou disciplínu již vyzkoušenou z Oseku, kde vybojovala krásné třetí místo ve své kategorii. Miloš se rozhodl jako každý rok pro dopravu na kole, no a my s Ivon se rozhodly pro pohodlnější způsob autem, aby nám zbyly ještě nějaké síly na samotný závod. Registrace proběhla celkem hladce, akorát se budeme muset smířit i pro příští ročníky v Morkovicích s tím, že náš klub nechtějí zapisovat celým jménem, ale pouze zkratkou RH. Rekordní počet účastníku trochu opozdil start a my se do vody dostali do jedné rozplavby v 10:30. Z vody jsem vylézala druhá hned za Lojzou Tkadlecem.  Za Slížany mě sjel Miloš a já se přidala do balíku, ovšem jejich tempo jsem akceptovala tak do Honětic a Kleštěnec si jela již sama po svém. Musím říct, že Milisovi letos kolo šlape slušně a fakt jsem neměla sílu ani chuť se udržet. Na běh sem se vydala již předjetá početnou skupinkou cyklistů z naší rozplavby. Bohužel jsem věděla, že letos s během nemohu počítat, tak jak jiné ročníky a že to spíše bude boj já a koleno. Díky fixační pásce se mi běželo celkem fajn a dokonce se mi podařilo dost běžců předběhnout, ale Miloše se mi už dostihnout nepodařilo, i když jeho náskok sem alespoň krapet stáhla. Slušně běžící Ivon jsem potkala při zpáteční cestě z běhu. Jde vidět, že letošní přípravu nezanedbala. A výsledky? Všichni tři jsme si udělali pěkné osobáčky na tomto závodě. Počasí vyšlo suprově ani vedro ani zima, spousta známých ksichtíku a gulášek, jak má být. Těšíme se za rok.

 

Miloš    1:06:03                 36.místo celkově, 16.místo v kategorii M2

Jana     1:06:43                 42.místo celkově, 2. místo v kategorii Z1

Ivon      1:20:11                133.místo celkově, 6. místo v kategorii Z1

 

Takže o bednu jsme se podělily v kategorii ŽA následovně

1.Lucka Javorová 1:06:32

2.Jana Dorazilová 1:06:43

3.Lenča Vondrušková 1:11:14

 

Sesmolila Jana

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.