Osecký půlmaraton

Běh - 21,1km

Letošnímu ročníku oseckého půlmaratonu počasí vyloženě přálo. Již v předpovědích počasí zazněly celkem vysoká čísla, realita byla ovšem ještě lepší. Příjemných 19°C opravdu vybízely k tričku a kraťasům. Po dlouhé zimě není člověk zvyklý běhat v takovém teple, ale nakonec jsme si to všichni krásně užili.

No a teď už k samotnému závodu.

Závod byl odstartován již tradičně od hospody „U splavu“ v 10:30 za hojné účasti kolem sta závodníků.

Já po delších peripetiích se svým zdravím jsem neměl žádné velké ambice, tak jsem si závod proběhl v klidném tempu. Zato Jana s Oldou nastolili strojové tempo a zmizeli mi v dáli. Závod se běžel ve dvou okruzích směrem na Lipník kolem Bečvy tam a po druhé straně zpět. První kolo se mi neběželo nějak moc dobře – dostával jsem se pomalu do tempa.  Po odběhnutí prvního kola a občerstvení jsem se již zvesela vrhnul na druhou půlku. Musím však říct a můžu mluvit snad i za ostatní, že nám chyběla ještě jedna občerstvovačka někde kolem 15. kilometru (kvůli vedru a také proto, že tam loni byla)….

Zrovna když jsem běžel po druhé straně Bečvy, viděl jsem, jak Olda s Janou finišují do cíle. Byla to zajímavá podívaná, protože Jana stíhala Jiřinu Kociánovou, která nakonec náskok udržela jen „o prsa“ a cílovou rovinkou proběhla o tři vteřiny dřív, než naše Jana. Ta si tudíž zasloužila krásné druhé místo s časem 1:25:54 totožné s Oldovým časem.

Já jsem si v klidu doběhl do cíle v čase kolem 1:38.

Na to, že to byla letos moje první dvacítka, jsem byl velice spokojený. Atmosféra na závodě byla velmi přátelská – za prvé kvůli opravdu krásnému počasí a za druhé díky příjemnému zázemí. Dali jsme si guláš a pivo a po vyhlášení výsledků jsme jeli domů.

Miloš

 

Foto

Výsledky

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.