OSECKÝ TRIATLON 2011

Triatlon - 650m plavání, 25km kolo, 6km běh

 

Letos to byl můj první triatlon, zároveň jsem v Oseku závodila vůbec poprvé, takže jsem moc nevěděla do čeho jdu.

Za velmi chladného počasí se nás sešlo cca 100 závodníků. Na konec byla voda teplejší než vzduch, který měl tak 15 stupňů.
Plavalo se mi celkem dobře – ten prvotní šok z chladu jsem překonala velice rychle a krásně se zahřála již při plavbě. Kolo bylo horší (kolo není moje silná stránka) – za prvé jsem po prvé závodila na své nové závodničce a za druhé jsem celou trasu odedřela sama, protože jsem se nějak nemohla (neuměla) zaháknout za ostatní. A ještě k tomu foukalo, a ty kopce...no nic – 25km jsem zdolala a pak se vrhla na běh, na kterém se mi velice dařilo – předbíhala jsem dokonce pár závodníků (i závodnice, které mě předjely na kole) a myslela jsem si, že jsem jako dobrá, ale potom přišla zrada. Dostala jsem takové křeče do stehna – asi 2 km před cílem, že jsem si musela lehnout na zem a počkat až to přejde –samozřejmě to nepřešlo, tak mě ti lidi zase předběhli a já se s pláčem dobelhala do cíle.

Nakonec vše mělo dobrý konec, protože přes to přeze všechno jsem se umístila na krásném třetím místě v kategorii ženy do 29 let.

1.Rašpličková Eliška – 1:35:46

2.Skupieňová Kristýna – 1:39:50

3.Králová Ivona – 1:44:36 RHK

 

Sesmolila Ivoš

 

 

 

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.