PŘESPOLNÍ BĚH BEZUCHOV

Běh - 18km

Tradiční setkání horolezců v Bezuchově je doprovázeno přespolním během z Bezuchova na Helfštýn a zpět. Minulý rok jsem se nechala překecat k této divočině i přesto, že se jednalo o můj první dlouhý nesilniční běh vůbec. Letos se znalostí terénu i trasy se mi na startovní schodiště nastupovalo i s úsměvem. Taky jsem se pro tenhle komorní přeběh rozhodla odložit dres AK a běžela prvně za Rudou, no a nebýt chlapců Kopečných z Oseku asi bych odložila i jiné věci. Takže tímto ještě jednou velké Ď za vypůjčení legín. Trasa vede luhy, háji a především lesy se stoupáním na Helfštýn a ještě výš. V 11 hodin bylo odstartováno a my se úprkem rozběhli vstříc nádhernému podzimnímu počasí do blízkých lesů. Běželo se mi lehce a v tomto počasí de luxe to byla fakt paráda. Ovšem díky mému kochání jsem na 6km zjistila, že krom žlutého lesa a tuny listí kolem mne není ani noha.  Po 40ti minutách běhu jsem se vyškrábala  k hradbám Helfštýnu a na dvorního fotografa vyloudila úsměv i přesto, že jsem dobře věděla, že to nejhorší mě ještě čeká. Po oběhnutí hradu totiž všechny závodníky čeká prudké stoupání. Minulý rok zde padala z mých úst nepublikovatelná slova. Letos jsem to vzala s pokorou a zavřenou pusou. Při výběhu (v mém případě výšlapu) této atrakce jsem pustila dva borce přede mne a intenzivně přemýšlela, jak tohle můžou běžet. No třeba příští rok na to konečně příjdu. Každopádně nahoře to rozběhnutí trochu bolelo, ale po pár minutách běhu si to už užívám v závějích listí a s podzimním sluncem v čumáku. Cesta je hodně viditelně značena, takže mi ani nevadí, že běžím sama. Nevím, jestli jsem v důsledku vidiny cíle začala zrychlovat já nebo chlapi přede mnou zpomalovat, každopádně se blížil cíl a já je dotahovala a některé i předbíhala. Ale to už je tu poslední alej, poslední zatáčka do vesnice a ještě vyběhnout schody a jsem tam s časem 1:28:??. Hurá urá, za rok zlepšení o 4minuty. Jsem spokojena, mooc spokojena. Tréninky v kopcích mi koncem léta sedly a tady i hodně pomohly. Naprostou spokojenost z běhu doplňuje výborná bramboračka a super výhra, věnec česneku se slivovicí. Z toho česneku mám fakt radost velkou, protože v zimě nedám dopustit na pořádný domácí česnek no a o slivovici ani nemluvě.  Holkám organizátorkám se to letos hodně povedlo!!! Není nad to si v tak překrásném počasí jít zaběhat, dobře najíst a fajn pokecat.

Výsledky zatím nemám, ale jak budou dodám. Každopádně vyhrál oddílový kolega Tomáš Blaha a z ženských...to jméno mi nějak vypadlo...

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.