ROHÁLOVSKÁ DESÍTKA

Běh – 10km

Malý běžecký svátek zažili tuto sobotu v Prusinovicích všichni příznivci běhu. Konal se tu totiž již 19. ročník čím dál tím víc oblíbené Rohálovské desítky. Že se jedná o podnik vyhlášený, potvrdil i počet účastníků v hlavním závodě, který čítal 520 startujících. Já samotná se na start postavila s vědomím, že dneska to teda žádná hitparáda nebude. Nasvědčovala tomu čísla odběhnutých kilometrů v únoru a taky poslední tréninky. Navíc tělo si po středečním menším chirurgickém zákroku žádalo jinou regeneraci než běh v náročném kopcovitém terénu. Nicméně nejsem z cukru a ve 12 vyběhla na trať. Po dvou kilácích jsem předběhla Ondru Němce a tím moje show skončila. ¾ trati jsem běžela nějak tak sama, chvílemi mi foukalo ani nevím kam a od seběhu z Tučap hypnoticky sledovala Prusinovský kostel. Za to, že jsem vůbec doběhla, děkuji myšlence, že na trati se mi fakt umřít nechce. Taky jsem dobře věděla, že si držím páté místo s hezkou finanční odměnou a tak jsem dopackala do cíle s časem 40:39. Bez větších závěrů dala výklus, sprchu a stihla pokecat se spoustou známých. Ovšem při samotném vyhlášení jsem pak zažívala jedno překvapení za druhým. První a to největší, že Petra Pastorová s vynikajícím časem 36:17, dokázala uběhnout favorizované Petře Kamínkové 37:22. Třetí skončila Lenka Formanová v čase 38:22. Další, pro mě velmi příjemné překvapení, že jsem vlastně ještě mladice a díky tomu vyhrála svou kategorii ZA. Nakonec tedy jedna medaile, dvě obálky, dvě weina a dvě kytice…tím se potvrzuje, že běhat se má, i když to zrovna nejde! Dnešní fajn náladu mi pak ještě umocnily tři chlórované kiláky a kýblík mé oblíbené zmrzliny Häagen-Dazs a pak, že není dobře…

Výsledky celkově tady.

 

 

Jana

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.

SK Rudá hvězda, z.s.