RUSAVSKÁ 50

Cyklistika 50km

Dne 20.8.2011 se konal další ročník bikového závodu Rusavská 50. Tento závod se již dávno  zařadil do rodiny dalších populárních padesátek, které se na naší krásné Moravě konají. Po absolvování letošní Chřibské padiny  jsem si řekl, že je na čase si zkusit i tento závod. Na mém kilometrovém kontě za letošní rok bylo najeto asi 2000 km, což není žádná hitparáda, ale něco se s tím ujet dáJ. Trať vede po Hostýnských vrších, kde jsem jako doma. 14 dní před závodem jsme si byli s Radimem (reprezentoval na Rusavě také RH) projet okruh, tedy okruh jen jeho suší část do bahna se nám pravda moc nechtělo a zjistili jsme, že to nebude žádná sranda! Lesáci rozjezdili cesty k nepoznání a některá místa spíše připomínala bažinu a lázně pro divočáky a ne lesní cestu! Dobrá říkám si sesednu a poběžím, ale jakmile jsem udělal první krok hned mi bylo jasné, že bych tam nechal i ponožky takže rychle zpět!! Pár slunečních dní trať trochu vysušilo ale ne moc!

Nastal den závodu. Start byl přesunut až na 12h což bylo ve vedru které zrovna v ten den panovalo absolutně výborné, ale podmínky mají všichni stejné! Stáli jsme s Radimem na startu hodinu a půl. Po startu se strhla malá tlačenice a tradiční loktovaná, ale po chvíli se už jelo na plno. Před námi bylo hodně výživné stoupání s části po asfaltu a s části lesem na Klapinovskou louku. Když jsem se sápal lesem na horu marně jsem přemýšlel co jsem to naposledy kouřil za cíga, páč bolest na plicích byla opravdu silná…aha Camelky vzpomněl sem si…no to se ani nedivím to je opravdu síla. V prvním sjezdu jsem zase rozdýchával nadstandardní provoz a pokračoval jsem už docela zabahněný ve svém standartním výkonu. Po průjezdu první občerstvovačkou jsem jel v poměrně početné skupině která se začala trhat na asfaltu mezi Košovi a Tesákem bohužel i se mnou. Nevadí, říkám si,  počkám na další skupinu, ale jak už to tak chodí když potřebuješ tak nikdo nejede a tak jsem musel makat sám. Průjezd Trojákem a já sem se pohyboval na 90 místě, což bylo pro mě překvapující. Ovšem dlouho jsem se ze svého průběžného výsledku netěšil! Po druhé občerstvovačce přišel na řadu dlouhý kopec, kde jsem ztuhl jak veka a bylo po mě jak po žábě!! Hmm říkám si tak a je to hotovo do cíle cca 7 km a já končím! Když jsem se konečně vysápal na ten kopec hrůzy měl jsem spočítaný, že mě předjelo asi 60 lidí. Do cíle bylo ještě pár sjezdů a technických pasážích, kde jsem věděl, že mám navrch a tak jsem to řezal hlava nehlava a do cíle se mi podařilo sjet ještě pár lidi a bylo z toho 144.místo celkově v čase 2:35:51. Další reprezentant RH Radim Kotas dojel na 257 místě v čase 2:51:27. Na startu stálo 910 účastníků do cíle dojelo 823 závodníků. Členové Rudé Hvězdy byli opět vidět a čestně reprezentovali a propagovali Náš oddíl.

 

Begi                2:35:51            144.místo celkově    

Radim             2:51:27            257.místo celkově     

           

S číslem 98 Radim

A s číslem 103 předseda Begi

 

 

Sesmolil Begi

 

 

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.