RUSAVSKÁ 50

MTB - 50km

Dne 18.8.2012 se konal další ročník Rusavské 50 a borci z Rudé Hvězdy byli opět na startu.  Po absolvování letošní Chřibské a Dlouhého Drásala jsem si řekl, že je na čase konečně něco zajet, páč Drásal mi moc nevyšel (ale o tom jsem již psal) a na Rusavu jsem cítil trochu formu a taky fakt, že mám najeto přes 5000 km (což je za posledních 10let absolutně nejvíce) mě nalévalo optimismem! Víkend před závodem jsem si byl trať projet a bylo krásné sucho, což na jednu stranu bylo dobře ale já mám rád přeci jen to bahýnko…

 Start byl tradičně u Obecního úřadu. Bylo horko, ale ne zase takové vedro jako loni. Stáli jsme s Radimem na startu hodinu a půl a neskutečně velké startovní pole, které mělo bezmála 1200 závodníku se dalo úderem 12 hodiny do pohybu. Po startu se tradičně strhla malá tlačenice a  loktovaná, ale po chvíli se už jelo. Před námi bylo hodně výživné stoupání z části po asfaltu a z části lesem na Klapinov. Letos jsem to opravdu od startu pěkně napálil a to se mi později stalo osudné. V přejezdu z asfaltu do terénu jsem pěkně polykal andělíčky a snažil se chytnou své tempo, ale vše bylo marné! Nastalo takzvané ťapání, kdy jsem se nemohl nadechnout píchalo mě v boku a mé velké tempo rázem opadlo a nastal nechtěný propad! Já blbec říkal jsem si stále, kam jsem se tak hnal!  

V prvním sjezdu jsem si myslel, že se to ve mně ustálí a bude to dobré, ale nebylo. Pokračoval jsem tedy v trápení na Tesák. Po průjezdu Tesákem se strhl parádní letecký den, kdy jsem se sjel se skupinkou 29tkářů a ti letěli neskutečně rychle ale bohužel byli borci moc rychlí i ve sjezdu do Košov, který evidentně neznali a tak dva skončili v lese! Naštěstí se jim nic vážného nestalo (doufám). Frčeli jsme dál ve skupince a pomalu jsme se blížili k druhé občerstvovačce a poslednímu dlouhému výjezdu který se mi loni stal osudným (připomínám,  že mi tam seklo a předjelo mě tam více jak 60 lidí) a to jsem letos nechtěl připustit a taky že ne! Při výjezdu na horu mě předjeli jen tři borci, dobrý říkám si a šlapu dál na plný pecky!   Do cíle bylo ještě pár sjezdů a technických pasáží. Do cíle se mi podařilo dojet na 136. místě což je oproti loňskému 144. místu zlepšení, ale časově je to velký skok. Letošní čas jsem měl 2:16:04 a loni 2:35:51!! Další reprezentant RH Radim Kotas dojel na 234 místě v čase 2:26:04. Což je také obrovské zlepšení od loňska o více než 30 minut! Co dodat závěrem jen to, že jsme byli opět vidět a čestně reprezentovali a propagovali Rudou Hvězdu!

Sportu Zdar Begi         

 

           

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.