SELF-TRANSCENDENCE 1/2 MARATON ZLÍN

Běh - 21,0975 km

Po půl roční absenci běžeckého závodu a tří měsíční absolutní běžecké přestávce jsem se rozhodla prubnout koleno a zjistit na čem jsem na prvním ročníku ½ maratonu ve Zlíně. Jednalo se o necelých devět rovinatých okruhů kolem průmyslové zóny v Příluku. Start v 10:00 ráno s ostrým sluncem v zádech a pěkným protivítrem nevěštil nic dobrého. Po třetím okruhu jsem i znatelně zpomalila a začala se ohlížet po nějaké pokrývce hlavy, protože slunce pálilo na půlku záři teda netradičně. Ještě, že jsem sebou měla zástup fanoušků, fotografů a skoro trenérů, prostě dokonalý servis, a tak dodaný mokrý šátek posloužil na výbornou po celý zbytek závodu. Tempo jsem se již pak snažila udržet po jednotlivých okruzích. Mým cílem na těchto závodech bylo zjistit, jak se zachová koleno po posledním zvýšeném měsíčním tréninku a po delším souvislém běhu. Běželo se mi celkem fajn a koleno nedalo o sobě vůbec znát. Samozřejmě jsem patelární šlaše opět pomohla odlehčit fixační páskou. Jediné co mi vadilo, byl nepřiměřený zářijový hic a nedostatek energie z důsledku střevní virózy, kterou jsem prodělala týden před závodem. Každopádně jsem si pořád držela své páté místo v celkovém pořadí a první místo v ženách a v tomto pořadí doběhla i do cíle. Závod byl organizačně zvládnutý perfektně. Nechyběla bohatá občerstvovačka vždy po 2,5 km, která se v tak nezvykle tropický zářijový den náramně hodila. Já osobně jsem byla se svým výkonem spokojena. Po zranění jsem totiž přehodnotila své nároky a závod beru s větší úctou. S úctou ke každému odběhnutému metru, kilometru i šťastně protnuté cílové pásce.

 

Jana Dorazilová          1:30:50            5.místo v celkovém pořadí, 1. kategorie Ž

 

Výsledky celkově cs.srichinmoyraces.org/files/cs/2011-09-pulmaraton-zlin.pdf

 

             

Poslední okruh

 

Pět nejrychlejších žen

 

by Jana

 

 

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.