SELF-TRANSCENDENCE RACE 1/2 MARATON ZLÍN

Běh - 21,1km

 

Po mém rozhodnutí startovat na maratonu v Blavě, jsem byla nucena trochu přehodnotit závody, a tak místo Grymovské desítky jsem dala přednost nedělní půlce ve Zlíně. Trať jsem si ještě živě pamatovala z léta. Jedná se o rovinaté okruhy kolem průmyslové zóny v Příluku, které nabízejí dobrou kontrolu nad tempem. Vloni se jednalo o takový komorní závod, který by mi k tréninku svědčil. Jenže obliba běžeckých závodu i na dlouhé tratě stoupá. A tak při registraci zjišťuji, že je nás přihlášených kolem osmdesáti a nejen jakých, dle dresů jeden borec za druhým. Něco málo po desáté je odstartováno a hurá do počítání. Čeká nás totiž necelých devět okruhů. Rozbíhám se v slušném tempu 3:45 (že mi to takhle neběželo minulý týden).  Běží se mi fantasticky, umocňuje to i skvělé počasí, které je bez chybičky. Jasno, slunečno a hlavně bezvětří…prostě paráda. Po třetím okruhu se vzdaluji i Janči Žaludkové a já po dlouhý době potkávám na trati parťáka s kterým si sedneme tempově. Původně jsem chtěla běžet v mírnějším tempu, ale běží se mi lehce, bez krize a po boku super sparing partner. Garmin jde do kytek a já se držím pocitu a Standy vedle sebe. Nakonec to nějak tak pospolu zvládáme až do cíle. O to větší překvapení mám po vypnutí stopek. Čas 1:25:ano je tam 01. Pro příště si dávám závazek, že budu spolupracovat i s hodinkami…a až to všechno jednou sladím dohromady, to bude pak paráda.  Musí se nechat, že trať s kilometry i počasí bylo bez chybičky, bez chyby bylo i občerstvení. Takovou ochotu dobíhat závodníky s vodou se jen tak nevidí ;-). Nakonec mi to tedy hodilo průměrné tempo 4:02 na kilák, což je slušný příslib za měsíc plánovanému závodu. A ostatní mí oddíloví kolegové? Olda Jasenský po sobotní pěkně zaběhnuté desítce zvolil opravdu tréninkové tempo a závod bral jako vodič. Jeho čas v cíli byl tedy 1:38:01. Tomáš Neradil to pojal po svém a na start dorazil z Hulína kolmo a pak si odběhnul půlku v čase 1:20:19, což mu nakonec vyneslo moc pěkné 4.místo v celkovém pořadí. Po závodě klasické zplknutí se známými, kdy, kde a jak, pak chutný oběd a vyhlášení. Prostě opět skvělé strávené dopoledne ve skvělé společnosti a závod čistá krása.

Výsledky a fotky.

 

Pět nejlepších žen zleva Danuše Škrdová, Zuzana Docziová, Agnikana Šenkýřová, Jana Žaludková a Jana Dorazilová

 

Jana

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.