Silvestrovský běh Osek nad Bečvou

Silniční běh - 9,5 km

Po dlouhých letech rozhodování jsem se konečně rozkýval jet si na Silvestra zaběhat do Oseku.

Ke mně se přidal i Kuňa, který taktéž běžel za Ruďochy.

Ráno počasí nevypadlo moc vábně, ale nás to naštěstí neodradilo a vydali jsme se směr Osek i v dešti.

Po příjezdu to nevypadalo o moc lépe, protože tam nikdo nebyl, ale během chvilky se začala Hospůdka u splavu pěkně plnit a na start se překvapivě i v tom škaredém počasí postavilo kolem 90 běžců a běžkyň.

Hned po startu se počasí umoudřilo a už jen lehce mrholilo, což zas tolik nevadlo, protože bylo cca 5 stupňů a bezvětří – takže na běh ideální.

Trať vedla po cyklostezce do Lipníku nad Bečvou, kde se přeběhla Bečva na druhou stranu a běželo se zpět po proudu řeky směr Osek nad Bečvou, kde se opět přeběhl most a běželo se zpět k Hospodě u splavu.

Ze začátku jsem běžel s Kuňou, ale protože se mi běželo lehce, trochu jsem přidal a na pár metrů jsem se od něho vzdálil. Pak jsem si udržoval poměrně stejné tempo až do cíle, což bylo dobře.

V cíli jsme si dali výbornou jitrničku s tlačenkou, akorát velká škoda, že tam nebylo pívíčko. Naštěstí jsem si ale   jedno vysomroval a všudypřítomná slivovice navozovala blížící se silvestrovské veselí.

Pro mě to bylo krásné zakončení roku.

Miloš

 

Dorazil Miloš : 40:11

Kunčar Jiří: 41:47

 

Výsledky

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.