SILVESTROVSKÝ BĚH ZLÍN

Běh – 21,0975 km

Ukončit letošní rok běžecky jsem se rozhodla na prvním ročníku Silvestrovského běhu ve Zlíně pořádaný zlínskými triatlety a dobře jsem udělala. Klub TRI LIFE si zvolil zázemí v tenisové hale na Vršavě a běžcům dal na výběr dvě distance, půlmaraton a čtvrtmaraton, které se běželi na obrátkové trati po cyklostezce směrem na Kostelec. Překvapivě se na start postavilo dalších asi osmdesát lidí, což poukazuje na to, že o běh je v kraji zájem i na Silvestra a podobný závod v okolí opravdu chyběl. Mně samotné se podařilo přemluvit švagra k delší trati, jednalo se totiž o jeho ofiko první půlku, no a u mě bylo jasno. Odstartováno bylo hromadně v jedenáct a naším cílem byly 4 okruhy vedeny po zmiňované cyklostezce. Trať neměla chybu, pořadatelé dokonce zajistili omezení provozu během závodu pro cyklisty, takže se běželo bez provozu. Já se rozběhla v solidním tempu, které jsem si chtěla udržet +-celý závod. Běželo si mi lehce a fajn a navíc nezvykle rychle i kola ubývala. Jediné s čím v poslední době na závodech bojuji je to, že běhám sama a tady tomu nebylo jinak. Do rychlejšího tempa se mi od začátku moc nechtělo, takže grupa přede mnou zůstala o těch 50m vzdálená celý závod. Vzhledem k tomu, že se běželo hladce a ani čas na půlce závodu nebyl špatný, tak jsem se rozhodla zpříjemnit si letošní Silvestr osobním rekordem, ať je co slavit. A podařilo se…v cíli byl čas 1:26:17. Takže spokojenost největší. Karel dokončil na svém premiérovém startu v čase 1:37:20, což je taky dost slušný příslib k novým zítřkům :-P. Oba jsme se pak nadlábli skvělým cukrovím z občerstvovačky, využili skvělého zázemí a počkali na vyhlášení. Já jako vítězná žena půlmaratonu jsem obdržela k sektu i volné vstupy na běžící pás...hoho. Nutno říci, že závod byl po všech stránkách parádně zvládnutý. Dokonce každý přihlášený obdržel několik pytlíku těstovin a po závodě chutné rizoto. Samotné vyhlášení zpestřil legendární Bob Divílek, takže se bylo opravdu na co koukat.

 

Kompletní výsledky zde Silvestrovský běh.xlsx (19,6 kB)

 

Jana

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.

SK Rudá hvězda, z.s.