ZIMNÍ BĚH PODÉL BEČVY GRYMOV

Běh - 10km

Do nového roku jsme si s Milošem dali příslib, že se budeme účastnit spousty a spousty závodů. Nelenili jsme a v sobotu ráno jsme se vydali do Grymova na místní „Zimní běh podél Bečvy“ – II. ročník.

Oba jsme tu byli poprvé. Našli jsme to bez problémů a šli se zaregistrovat. Za chvíli to mělo propuknout. Svítilo sluníčko, na startu se objevilo 107 závodníků, z toho 13 žen. Celkem pěkná účast. Byli cca 2°C nad nulou, takže úplně super počasí.

Závod byl odstartován v 11:00. Běželo se dobře, cestou tam ani nefoukalo, počáteční chumel se brzy roztrhal, a tak si každý našel to své místečko. (Já běžím stejně vzadu - sice se snažím, jak to jen jde, ale bohužel – většinou vzadu)

Běželo se podél Bečvy směrem na Osek a přes Oldřichov kolem rybníka se trať stočila zpět na cyklostezku směrem Grymov. Na trati ležely asi 2cm sněhu, a tak to místy trošku podkluzovalo. Na zpáteční cestě i trochu fučelo.

Podle schopností jednotlivých závodníků pak všichni doběhli dříve či později do cíle. Opět jsme byli svědky pro mě hrůzné podívané v podobě koupačky „osečáků“ v ledové Bečvě. Že prý to jednoho dne zkusíme taky – muhehehe…

Na občerstvení jsme dostali zelňačku a pívíčko a jeli jsme domů. To jsme ovšem neměli dělat, protože při příjezdu do KM mi volal jeden kamarád, že mě tam hledají a že prý jsem se umístila na 3. místě ve své kategorii a to v Z1, což znamená ženy do 34 let. No to mi ani neměl volat, tolik jsem vždy toužila po medaili J a zase nic.

Takže Rudá hvězda reprezent!!

 

  • Miloš Dorazil – 42:50
  • Ivona Králová – 51:02

 

Zde kompletní výsledky:

Zimni beh 2012-1.xls (104 kB)

zdraví Ivona

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.

SK Rudá hvězda, z.s.