HULMENSKÁ DESÍTKA 2013

Silniční běh - 10km

Po dvouleté pauze jsem si mohl opět zazávodit u našich kamarádů Aspoťáků v Hulíně.

Za chladného (-5°C), ale jasného dne jsme se já a Broňa postavili ještě s dalšími cca 90 závodníky na start.

Startovalo se v 11hod. dopoledne. Počasí bylo celý týden jako na houpačce a nikdo nevěděl, jak bude trať vypadat. Naštěstí se počasí uklidnilo a trať byla suchá a vyfoukaná.

Po startu jsem si nastolil své tempo, na které jsem zvyklý a kupodivu se mi běželo celý závod velmi lehce. Možná je to tím, že jsem se opět vrátil k pravidelným tréninkům (po skoro roční pauze).

Do cíle jsem doběhl pro mě v celkem slušném čase cca 44min. Broňa doběhl pár minut po mě s časem něco okolo hodiny. (Zahýbal s pořadím :-) ).

Po závodě jsme si dali pivíčko a gulášek v místní hospůdce na Spartaku, pozdravili se s kamarády a vyrazili k domovu.

Myslím, že se pořadatelům závod opět vyvedl a těšíme se na další závody.

Miloš

Výsledky

Foto

 

 

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.