JARNÍ DUATLON

Duatlon (6-33-3)

Již od minulého roku slibujeme Rosťovi účast na jím organizovaném duatlonu. Počasí je ráno ucházející, a tak je rozhodnuto. Původně nás mělo jet klasicky více, ale Ivonino nachlazení a Milisova  příprava na Ukrajinu zabránila jejich účasti. Takže kolmo do Hulína se vydávám pouze já s Alešem.  Start je v 11 hodin a vypouštění na trať jsme po minutě. Z počátku to vypadá i na fajn slunečný den, což lze cítit hlavně na prvním běhu. Dva rovinaté okruhy nabízejí kontrolu nad tempem a taky nad tím, jak kdo je na tom po zimě s během. Tam se mi ještě daří předbíhat docela slušně (já samotná sem předběhnutá pouze Alešem a to se nepočítá), ovšem již při běhu počítám s tím, že mi to slušně všichni vrátí na kole. Tachometr na kole totiž letos ukazuje krásných 8km (to je ta cesta do Hulína)…to bude slušně bolet. Směrem na Přerov se to ještě dá, jede se po větru a tak to ještě hezky fičí, ovšem před otočkou v Moštěnici  začíná pršet a to fest. Během chvíle jsem durch a to mě čeká ještě zpáteční cesta s protivětrem. V Přestavlkách přestávám již i nadávat a otupěle se ploužím k cíli. Mám toho plné kecky. V depu se ztuhle přezouvám a do pohody se dostávám až tak po 500m běhu…ještě, že ten běh to vždy zachrání, takže do cíle je to již i s úsměvem.  Účast byla letos rekordní a ne jaká…Aleš si v těsném souboji několika sekund nakonec vybojoval famózní druhé místo celkově v čase 1:29:55 a mně se podařilo zvítězit v ženské kategorii a k vítězství mi stačil čas 1:44:35. Pak už jen výborná kyselice, pokec se známými a ještě jedno zmoknutí cestou domů, přesto to bylo skvělé a na podzim zase.

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.