Ječmínkův běh

10km - běh cross

Na tento závod jsem se chystala již po několikáté – letos to ovšem konečně vyšlo – vždyť Chropyně je od Kroměříže tak blízko – a je vždy škoda nevyužít závodů, které jsou „co by kamenem“ dohodil.

Ráno byla docela zima, tak jsme ještě s dalšími cca 50?? běžci  nastoupili na start a já skoro drkotala zuby. Věděla jsem však, že ještě nastanou perné chvilky, že se zapotím a taky že jo. Cross není moje silná stránka – byl to vůbec můj první běžecký závod v terénu. Koupila jsem si crossové boty, tak jsem měla kuráž, že to jako půjde J.

No – musím říct, že to byla velká dřina, běží se zde okolo rybníku 5 kol á 2km.  Běží se po pěšince, která je dost úzká, hrbolatá, musel se přeskočit potůček (brala jsem to přes takový pařez) potom po rozbahněné louce kde se mi parádně zvrtávaly kotníky a na závěr ještě po lávce přes potok…naštěstí byl terén alespoň rovinatý. 

Do cíle jsem doběhla v čase 51:45 a kdybych  si v druhém kole nezaběhla (ještě že na mě zavolala má soupeřka která běžela za mnou a tím pádem mě předběhla) tak jsem mohla být ve své kategorii na bedně. Bohužel – za chyby se platí a já nakonec  děvčicu už nedoběhla a skončila v kategorii Ženy A čtvrtá.

I tak dobrý – i když teda musím ještě zamakat – neboť původně jsem na závod šla s tím, že to bude pod 50.

Ivona která nemá ani fotku J

Výsledky: Jecminek_vysledky_2013.doc (23,5 kB)

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.