Železný Prajzák Dolní Benešov

Terénní  triatlon  (0,3-25-5km) 13.7.2013.

 

Dlouho jsem váhal, jestli se mám tohoto triatlonu vůbec  zúčastnit….V roce 2011 jsem tam byl a tenkrát jsem se zařekl, že už nikdy více. Bylo to proto, že má cyklistická část nedopadla úplně podle mých představ a něco podobného jsem už nechtěl zažít znovu…..jen pro zajímavost: 1x spadlý řetěz, celých 25km jízda za motovodičem, který mě prášil do huby, poté pád motovodiče a z úleku i můj pád do kaluže a ve finále závory, vlak a další ztráta několika vteřin. To vše rozhodlo, že i přes  4. místo jsem si řekl už nikdy víc! Ale postupem času jsem to přehodnotil a 13.7. v sobotu po poledni  jsem stál i s ostatními asi 250 borci na břehu dolnobenešovského rybníka a čekal na startovní výstřel. Nečekal jsem zázraky, můj poslední plavecký trénink byl 11 měsíců starý, a tak jaké bylo moje překvapení, když jsem z vody lezl sic po čtyřech, ale na 34. pozici! Po bleskovém depu se vydávám na stíhací jízdu a využívám zatím ne moc náročný terén, a tak po 5km dojíždím mého kamaráda a soupeře Standu ,,Tygra" Najverta společně ještě s malou skupinkou a rázem jsem na 6. místě. V euforii se mu lepím na záda a ani si nevšimnu, že jsme vletěli  do opravdového lesního terénu, kde to na rozdíl od běhu moc neumím a z kopců se rovnou bojím. A jak euforie rychle přišla, tak rychle zase odešla……ve druhé zatáčce najíždím na mokrý kořen a jdu na zem jak Aleš Dryml na ploché dráze…….na mě najíždí ještě asi 2 borci, do toho křeč, vztek a než vstanu a naskočím na kolo tak je minuta a asi 10 jezdců dávno pryč a já vím, že je po závodě. Od té chvíle už jedu opatrně, máknu jen do kopců, ale koho v nich předjedu, ten mě z kopce zase sjede,  a tak si aspoň vychutnám běh okolo druhého rybníka, kdy mám i čas pozorovat vyskakující kapříky a to vše ve 4. nejlepším běžeckém čase! Nakonec je z toho všeho celkově 12.místo, v kategorii potom místo páté. Zasloužená klobáska a pivečko a hurrrrá do Kroměříže, zahodit horské kolo, zapomenout a těšit se na Morkovice.

Výsledky

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.