Zlínská lesní hodinovka

Běh - 60min.

Závod jsem se rozhodl absolvovat společně s Janou, a tak ráno v 10h jsme stáli na startu s dalšími asi 50 běžci, kde nás čekal 1km dlouhý, celkem rovinatý, ovšem místy značně  rozbahněný okruh a 60 minut běhu. Během prvních 2 až 3 okruhů se startovní pole krásně natáhlo po celé trati, takže jsem okamžitě ztratil přehled o umístění a začal se věnovat solo běhu s neustálým předbíháním, což mělo výhodu v tom, že jsem přestal obíhat rozbahněné úseky a skvěle jsem aspoň mohl otestovat mé nové Inov8. Ve 12. okruhu předbíhám i Janu, která se veze ve vláčku běžců a netuším, že její 14dní podvrtnutý kotník dostal dalších několik zásahů. Na konci 15. okruhu, 80 sekund před koncem závodu dobíhám překvapivě Vlastika Bukovjana a nasazuji k mohutnému minutovému finiši, který jak se až později dozvídám, mě vynáší na celkově druhé místo s konečným výsledkem 15 370m. Vyhrál Svaťa Janečka, letos běhající ve výborné formě s výkonem 16 100m. Druhá nakonec dobíhá i Jana s 13 840m. Takže Rudé Hvězdě Zdar!

Aleš

Výsledky Hodinovka_2013.xls (60928)

TOPlist

SPONZOŘI

V této rubrice nejsou žádné články.